Να λοιπόν γιατί κολλάει ο δείκτης στη ζυγαριά!

Όλες προσπαθούμε ενόψει του καλοκαιριού να προσέξουμε την διατροφή μας και να χάσουμε τα περιττά μας κιλά, ακολουθώντας διάφορες δίαιτες εξπρές. Τι γίνεται όμως όταν αντί να χάνουμε βάρος ο δείκτης της ζυγαριάς μένει στάσιμος;;

Ας δούμε λοιπόν τα λάθη που κάνουμε και δεν αδυνατίζουμε:

breackfast

1)Παραλείπουμε το πρωινό γεύμα

Όλες οι έρευνες που έχουν γίνει έχουν καταλήξει στο ίδιο αποτέλεσμα! Ότι όσοι τρώνε καθημερινά πρωινό έχουν καλύτερο υγιές βάρος σε σχέση με αυτούς που το παραλείπουν. η κατανάλωση πρωινού ενεργοποιεί το μεταβολισμό, με αποτέλεσμα να έχουμε την επιθυμητή απώλεια βάρους.Ένα πρωινό με δημητριακά ολικής άλεσης, γάλα χαμηλών λιπαρών και κάποιο φρούτο είναι ο ιδανικός τρόπος να αρχίσετε την μέρα σας!

2)Τρώµε μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή

Είτε το θέλουμε είτε όχι, η θέαση τηλεόρασης κατά τη διάρκεια γεύματος οδηγεί δεδομένα σε αυξημένη κατανάλωση φαγητού. Η παρακολούθηση της τηλεόρασης μπλοκάρει το αίσθημα κορεσμού επειδή ο εγκέφαλος επικεντρώνεται σε άλλα πράγματα όπως για παράδειγμα στην εκπομπή που παρακολουθείτε. Όταν παρακολουθείτε τηλεόραση, χαλαρώνετε και αποκόπτετε τον εαυτό σας από τη ρουτίνα και τα προβλήματά σας, έστω και για λίγο,  και βυθίζεστε σε αυτό το φανταστικό κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος που τρώτε περισσότερο χωρίς να το καταλαβαίνετε.Έχει φανεί ότι όταν τρώμε μπροστά στην τηλεόραση καταναλώνουμε 20% περισσότερες θερμίδες από όσες θα παίρναμε αν τρώγαμε στο τραπέζι για παράδειγμα. Αυτό σίγουρα θα μας παχύνει.

bed time

3)Δεν κοιμόμαστε επαρκώς

Είναι γεγονός ότι η έλλειψη ύπνου σχετίζεται με … κιλά. Την ώρα που κοιμόμαστε συντίθενται κάποιες ορμόνες που σχετίζονται με τον μεταβολισμό, την αίσθηση της πείνας και του κορεσμού και τους μηχανισμούς εναπόθεσης λίπους. Ο ύπνος ρυθμίζει τις ορμόνες του αδυνατίσματος όπως τη λεπτίνη είναι ορμόνη που καταστέλλει την όρεξη. Ενώ  η  γρελίνη που αυξάνει την όρεξη, είναι αντιστρόφως ανάλογα με τη διάρκεια του ύπνου, δηλαδή παρατηρούνται αυξημένα σε άτομα με μικρή διάρκεια ύπνου.

 4)Τρώµε γρήγορα

Όταν τρώμε γρήγορα, δεν μασάμε καλά το φαγητό με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε υπερβολικές ποσότητες, επειδή νιώθουμε ότι πεινάμε λόγω του ότι ο εγκέφαλός μας δεν έχει προλάβει να πάρει το σήμα ότι χορτάσαμε. Την ποσότητα που χρειαζόμαστε πραγματικά να φάμε θα μας το δείξει η όρεξή μας οπότε ιδανικά πρέπει να τρώμε αργά μασώντας σωστά ώστε να δώσουμε στον οργανισμό μας τον απαραίτητο χρόνο για να αντιληφθεί ένα χόρτασε ή όχι.

5)Τρώµε αργά το βράδυ

Το πρόβλημα με το βραδινό φαγητό είναι ότι μειώνει την παραγωγή της αυξητικής ορμόνης. Αυτό συμβαίνει επειδή μετά από ένα συνηθισμένο γεύμα εκκρίνεται ινσουλίνη η οποία αναστέλλει την παραγωγή της. Αυτό έχει ως συνέπεια να καις λιγότερο λίπος στη διάρκεια του ύπνου. Άρα όσο πιο σύντομα μετά το φαγητό ξαπλώσουμε, τόσο πιο πιθανό είναι τελικά να παχύνουμε. Το ιδανικό είναι να περιμένουμε τουλάχιστον 2 ώρες μετά το φαγητό πριν ξαπλώσουμε.

6)Πίνουμε πολλά γλυκά ροφήματα

Μπορεί να μη μας φαίνεται σημαντικό, αλλά αν πίνουμε 3 ή ακόμα και 4 ροφήματα με ζάχαρη την ημέρα, σίγουρα αυξάνουμε τις θερμίδες που λαμβάνουμε καθημερινά. Η λύση είναι να σταματήσουμε να προσθέτουμε ζάχαρη στα ροφήματά μας και προσπαθούμε να τα πίνουμε σκέτα. Επίσης, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με το αλκοόλ, τα αναψυκτικά (που έχουν πολλή ζάχαρη) και βέβαια τους χυμούς (κυρίως όταν δεν είναι φυσικοί).

poto

7)Αλκοόλ

Τα κοκτέιλ και το αλκοόλ περιέχουν αρκετές θερμίδες για αυτό καλό είναι να προσέξετε την ποσότητα που καταναλώνετε μέσα στην εβδομάδα. Προτιμήστε κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και κάνει καλό στην υγεία σας.

                                                        miranda

Extra tips!

Προσοχή στο αλάτι: σνακ και φαγητά που περιέχουν πολύ αλάτι, δημιουργούν μια επιθυμία για περισσότερο φαγητό.

Προσοχή στα light προϊόντα :Το γεγονός ότι ορισμένα προϊόντα έχουν μειωμένα λιπαρά ή ζάχαρη δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι έχουν λίγες θερμίδες.

Πάρτε ταπεράκι στη δουλειά:    Το να έχεις πάντοτε μερικά φρούτα και σπιτικό μεσημεριανο γεύμα μαζί σου (+ σαλάτα), θα σε γλυτώσει από περιττές θερμίδες του junk food.

Προσέξτε λοιπόν τα παραπάνω και βγείτε νικήτριες στην μάχη με την ζυγαριά!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: