Απόκτησε το σώμα των ονείρων σου κάνοντας γυμναστική μες τη θάλασσα!

Το καλοκαιράκι ήρθε, αρχίζουμε τα μπάνια και τις αποδράσεις σε νησιά.. Για γυμναστήριο ούτε λόγος πια.. Στις διακοπές όλοι λίγο πολύ χαλαρώνουμε, ξεφεύγουμε και χαλάμε το διατροφικό μας πρόγραμμα.  Ας δούμε πως μπορούμε να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας και να μη βάλουμε κιλά κάνοντας ασκήσεις μέσα στη θάλασσα!

 

Άσκηση 1 – Ανοίγματα γλουτών από ύπτια θέση

Στήριξε τα χέρια σε σταθερό σημείο μέσα στο νερό τεντώνοντας τα χέρια προς τα πίσω ενωμένα

Άνοιξε τα πόδια στην έκταση και επανάφερε τα στην αρχική θέση

Κάνε 50 με 100 επαναλήψεις.

ΣΤΟΧΟΣ: Από τις καλύτερες ασκήσεις για να “σηκώσεις” τους γλουτούς και να κάψεις το λίπος τοπικά!

Άσκηση 2- Ψαλιδάκια Ποδιών

Στηρίξου και πάλι μπρούμυτα μέσα στο νερό με τα πόδια τεντωμένα και ενωμένα.

Κάνε γρήγορα ψαλιδάκια κάθετα στο νερό.

Δοκίμασε να κάνεις 100 ψαλιδάκια, αφού το νερό σε βοηθά να κάνεις περισσότερες επαναλήψεις.

ΣΤΟΧΟΣ: Είναι η άσκηση που θα τονώσει την κοιλιά. Σύντομα θα δεις με τα ψαλιδάκια σημαντική βελτίωση στη χαλάρωση στους γλουτούς και τους μηρούς.

 

Άσκηση 3- Push-Ups μέσα στο νερό

Αρκεί να βρεις ένα σταθερό σημείο λίγο έξω από το νερό για να ακουμπήσεις τις παλάμες των χεριών.

Φροντίζοντας το μεγαλύτερο μέρος του σώματος από τους ώμους και κάτω να παραμένει στο μέσα νερό, κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς.

                                             8αλασσα1

ΣΤΟΧΟΣ: Όπως και εκτός νερού τα push ups σε βοηθούν να γυμνάσεις το στήθος, αλλά και την πλάτη.

Άσκηση 4- Ανόρθωση στήθους

Άνοιξε ελαφρώς τα πόδια σε έκταση για να έχεις ισορροπία και φέρε τα χέρια ενωμένα μπροστά από το στήθος, με τους ώμους μέσα στο νερό.

Σπρώξε το νερό προς τα πίσω ανοίγοντας τα χέρια και στη συνέχεια πίεσε και πάλι κλείνοντας τα χέρια μπροστά.

Smart Tip: Η άσκηση γίνεται πιο εύκολη αν τα δάχτυλα των χεριών είναι ανοιχτά!

Κάνε 50 με 100 επαναλήψεις

ΣΤΟΧΟΣ: Θα πετύχεις ανόρθωση του στήθους, μόνο και μόνο από την άνωση του νερού

Άσκηση 5- Ποδήλατο στο νερό

Διάλεξε πιο βαθιά νερά, ώστε να μην πατάς, επέπλεε κάνοντας κυκλικές κινήσεις με τα χέρια και άρχισε να κάνεις πετάλ με τα πόδια σου στη θάλασσα. Φρόντισε να σφίγγεις τους κοιλιακούς σου. Κάνε ποδήλατο στη θάλασσα για 5’.

ΣΤΟΧΟΣ: Γυμνάζεις χέρια,  κοιλιακούς και μηρούς.

Κάνε κυκλικά τις ασκήσεις για 3 σετ. Κάνε αποθεραπεία με χαλαρό κολύμπι.

Απόλαυσε τα μπάνια σου και παράλληλα απέκτησε το σώμα των ονείρου σου χαρίζοντας στο σώμα σου σύσφιξη και ενδυνάμωση για εκπληκτικές καλοκαιρινές εμφανίσεις!

8alassa 3

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: